Vi kan godt forestille os, hvis det er, at du ikke ligefrem forbinder attraktioner med e-handel, for det sidste er jo som regel noget, der foregår digitalt, og attraktioner er noget, som man forventer ude i det virkelige liv, men den slags er ved at ophøre.
Et godt eksempel er, når du spiller computerspil, hvor du kan se, hvor stor en ting det er blevet, siden der er mange mennesker, der ligefrem kan leve af det, og det er en hel verden, som man kan leve sig ind i – der er mange mennesker, der bruger flere timer online i løbet af et døgn, end de bruger ude i det virkelige liv.
Det kan man mene om, hvad man vil, men det siger også noget om, at folket skal fanges på nettet, og dette gælder også med e-handel, for det skal nu om dage være meget mere end en online købsoplevelse, der foregår på velkendte vis – det må gerne give noget meget mere.

E-handel skal kunne mere nu om dage

Der er mange mennesker om den slags, og der kæmpes om, hvordan man gør dette til en interessant oplevelse, og der er flere måder, som man kan gøre dette på, men det vigtigste, som man ikke må glemme, hvis man har med den slags at gøre, er, at man ikke må sakke bagud og tro, at bare fordi det går godt med ens online handel nu, så vil det fortsætte i det uendelige.
Hvis du ser på sådan et sted som https://www.navipartner.dk, vil du opleve, at der er mange ting, som du kan implementere på din egen hjemmeside og webshop til at gøre det til en interessant oplevelse at besøge dit site.
Man skal næsten tænke det som den samme oplevelse, som man har, når man tager ud at handle i det virkelige liv, så det lidt bliver som en rejse, man skal ud på.
Du skal gøre det til en individuel oplevelse, som man kan skelne fra andres forslag, for det er på den måde, at man kommer til at blive husket, og så kunderne kommer igen.